När Amazonas i Stockholm AB skulle starta Sveriges största lekland 2005 var musklick media med från början. Uppdraget innefattade bl. a. att ta fram logotype, grafisk profil, T-shirts, webbsida, annonser samt en ljud-cd med bakgrundsljud som skulle rulla i lokalen. På skivan upprepades ett djungeldygn i olika variationer, med vilda djur, regn och åska, suggestiva trummor och en hel del humoristiska inslag. Som grund användes ljudinspelningar från Sveriges Television.

Till leklandet skulle ett par busiga apor illustreras och dessa låg sedan till grund för två jättestora apkostymer som syddes upp i Kina.

Hemsidan gjordes i Flash och innehöll mycket animeringar och ljud i en barnslig stil som skulle tilltala barn och få dem att vilja stanna kvar på sidan och klicka på knapparna.

När leklandet togs av över av ny ägare fick musklick media förtroendet att fortsätta samarbetet tills leklandet lades ner 2013.

Uppdragsgivare: Amazonas i Stockholm AB, Barnens Djungel